Dikuasakan oleh Blogger.

Ambil Keputusan








Gua ada beberapa projek khas dalam tangan gua yang belum lagi gua kerjakan. Dek sebabkan kesuntukan masa mungkin atau kerja-kerja hakiki lain yang banyak mengisi slot hingga gua hampir terlepas pandang kepada kerja-kerja untuk folio gua. Di samping desakan hidup yang agak meruncing juga menyebabkan gua sapu habis apa sahaja kerja yang masuk.


Tapi, benarlah kata orang lama. Membuat sesuatu yang kita suka tidak akan sama luhurnya dengan melakukan sesuatu yang kerana terpaksa.

Kepuasan? Survival? Kedua-duanya gua harus ambil. Bukan lagi hidup dalam kepeningan untuk memilih yang mana satu.

Lu pernah tak pada suatu tengahari yang nyaman di dalam bulan puasa, lu didatangi Jep Sepah dalam mimpi lu? Gua pernah. Semalam. Sebelum ni gua mana pernah lagi mimpi fasal selebriti kecuali Maria Arshad. Itu kes lain. Ini membuatkan apa yang Jep pesan dalam mimpi tu 'make sense' juga lah pada gua.
< >

Tiada ulasan: